Reklamační řád

 

Firma PS Miroslav Pavlorek, se sídlem Hájov 144, 742 58 Příbor, za účelem informování zákazníků o podmínkách a způsobu reklamace vydává tento Reklamační řád.

Reklamační řád je součástí Obchodních podmínek a upravuje postup, práva a povinnosti firmy    PS Miroslav Pavlorek a zákazníka při uplatňování a vyřizování reklamací kvality a správnosti firmou poskytovaných služeb.

Předmět reklamace

Předmětem reklamace může být podezření zákazníka na nedostatky v plnění smluvních ustanovení týkajících se nabízených pohřebních služeb, nesplnění dohodnutých podmínek u služeb během pietního aktu, případně chyb na zveřejněném parte a v inzerci.

Způsob podání reklamace

Reklamaci je nutné uplatnit ihned po zjištění špatně provedené služby, po pietním aktu nebo následující pracovní den u obstaratele telefonicky nebo osobně v sídle pohřební služby na adrese Hájov 144, 742 58 Příbor.

Způsob vyřízení reklamace

Firma PS Miroslav Pavlorek je povinna vyřídit reklamaci v co nejkratší lhůtě, nejdéle však do 30 dnů a nejpozději v poslední den oznámit písemně nebo osobně své stanovisko k podané reklamaci.

Základní náležitosti podání reklamace

Reklamace musí být podána pouze objednatelem služeb, součástí reklamačního řízení musí být předložení uzavřené předběžné smlouvy s uvedením všech náležitostí, stačí fotokopie.

Náklady spojené s řešením reklamace

Náklady na vyřešení reklamace nese firma PS Miroslav Pavlorek. Vyhrazuje si však právo účtovat náklady spojené s vyřízením reklamace zákazníkovi v případě, že reklamace bude shledána neoprávněnou.

Závěrečné ustanovení

Všechna ustanovení jsou v souladu s platným Obchodním zákoníkem.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů :

Spotřebitel se může obrátit na ČOI – www.coi.cz